بک لینک چیست
نوشته شده توسط : عباسی


بک پیوند چه میباشد و چه اهمیتی در بهینه سازی داراست؟
بک پیوند به پیوندهایی گفته می‌شود که از وبسایت های دیگر به وبسایت شما متصل میشود.  سئو سایت به عنوان مثال وقتی که از تارنما خویش به اینترنت سایتی دیگر لینک میدهید، وبسایت مقصد از تارنما شما یک بک پیوند اخذ نموده است.

بک پیوند ها یک کدام از مورد ها باارزش در بهینه سازی میباشند که می قدرت خاطرنشان کرد در شرایطی که اینترنت سایتتان بک لینک و پیوند هایی به تعداد مطلوب اخذ نماید و در کنار آن محتوایی با صرفه از دید بهینه سازی داشته باشد ، استعداد ارتقاء درجه در نتیجه ها جست وجو را خواهد داشت.

برای پر‌نور خیس شدن اهمیت بک پیوند در seo فرض نمائید شما در یک گرد‌همایی ی کاری صحبتی می‌کنید و ۱۰ نفر حرفتان را تایید می نماید. پس از شما فردی دیگر استارت به حرف می نماید و ۴ نفر حرفش را تایید می نمایند. حالا اطرافیانتان قیمت سخن کدامتان را بیشتر دانسته؟ به طبع شما! بک پیوند هم همین طور میباشد ، هنگامی یک سایت ، پیوند شمارا در کاغذ اش قرار می‌دهد ، این عمل در معنای تایید سخن شما و تارنما شماست ، یعنی بک پیوند بیشتر برابر میباشد با تایید بیشتر از سایت های بیشتر.

آیا خرید بک پیوند فعالیت صحت ست؟
در‌حالتی که به تاءمل این می‌باشید که با خریداری بک لینک و پیوند در سایت های با پیج رنک بالا می‌توانید مرتبه بهتری را در نتیجه ها جست و جو بگیرید، مشقت بار در اشتباهید! چون گوگل (به خصوص بعداز معرفی الگوریتم پنگوئن) به راحتی وبسایت هایی را که برای کسب رنک فراتر در نتیجه ها کاوش مبادرت به خرید پیوند میکنند را شناسایی کرده و سکو ی آن‌ها‌را کاهش میدهد. اما این نکته را مد لحاظ داشته باشید که چنانچه می‌خواهید در وبسایت های پر طرفدار بقیه افراد تبلیغ نمائید (مثل هزاران تبلیغی که در سایت های پرطرفدار می‌بینید)، با No follow کردن پیوند با چنین مشکلی دیگر مواجه نخواهید شد.شاید پرسش نمایید که در شرایطی‌که بک لینک و پیوند نخریم پس چطور می‌توانیم به سایتمان بک پیوند اخذ کنیم و مرتبه بالاتری را در نتیجه ها جست وجو کسب کنیم؟ پاسخ اینست که شما بایستی بک لینکها را به طور طبیعی اخذ فرمائید؛ یعنی مطالب نو و ارزشمند ساخت نمایید تا یوزرها عشق و علاقه مند شوند در سایتها و وبلاگهای خویش لینکهای شما‌را قرار دهند. همینطور از شبکه‌های‌اجتماعی نیز می توانید برای ساختن پیوند تندرست به کارگیری فرمایید.

ایرادات رایج راجع‌به بک لینک و پیوند
بک لینک و پیوند دیگر اهمیت خویش را از دست داده میباشد!
برخی از seo کاران معتقند که بک پیوند دیگر اهمیت خویش را از دست داده و مهم‌ترین مبادرت در seo seo محتوای سایت میباشد.
دعوا این جاست که درصورتی که بک پیوند گرفته گردیده ، از تارنما مرتبطی باشد و چند اصول آن رعایت گردیده باشد هم چنان یکی قادر ترین اقدامات برای سئوی تارنما میباشد.
بک لینک و پیوند No Follow ارزشی ندارد
بک پیوند No Follow که به طور قرار دادن نظرها در پست های تارنما های دیگر افراد، درج مطالب در فروم ها و … تولید میگردد برخلاف تصور برخی اشخاص در seo وبسایت تاثیر خواهند داشت که مکملی در کنار بک لینک و پیوند Do Follow خواهد بود.
صرفا پیوند Do Follow اثر گذار میباشد
بعضی اشخاص تنها درپی درج پیوند های Do Follow میباشند ولی می بایست این را بدانند قرار دادن بک پیوند های Do Follow به تنهایی و سوای قرار دادن لینک و پیوند No Follow شاید حتی برای بهینه سازی وب سایت مضر هم باشد بنابر این قرار دادن بک لینک و پیوند های Do Follow را در کنار No Follow در مراحل انجام بهینه سازی وب سایت خویش قرار دهید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: